söndag 23 januari 2011

Maria Montazami


Lite smakprov på Marias väskor från hotellrummet


Den här svarta vill jag ha...


liksom den här...tror att det är hennes egen personliga favorit.


Maria Montazamis blogg

Tillhör du också dem som gillar Maria Montazami? Inte för tofsarna utan för att hon är så skööön person. Just nu är det Formex mässan och Maria visar sin nya kollektion av väskor. Har kollat runt lite på hennes blogg och jag förstår att hon har blivit så folkkär. Väskorna är inte alls så dumma och jag kan nog tänka mig att invistera i en. Den svarta och bruna gillar jag bäst. Ännu mer vill jag till mässan men måste ha en biljett, det är ju bara för branschfolk så det blir inte enkelt. Skall kolla om trädgårdsdesign gills, isåfall skall jag fixa en biljett idag.
Bilderna är lånade från Marias blogg.
Tjing

Inga kommentarer:

Granola homemade

Äter Lchf av och till och jag gillar verkligen dieten. Att avstå från kolhydrater mår min kropp bra av men... Jag sakmar det där ...