söndag 20 februari 2011

Två mässor på en helg


Martin är lika glad och sprallig i verkligheten som på tv...jag måste erkänna att han ÄR bra. Höll låda på "äntligen hemma" mässan i Kista.......Auktionerade bort många bra saker som gick för halva priset mot värdet. Många gjorde bra fynd på gir sågar, friggebodar, kompletta kök och ytterdörrar.


Min man och jag har bestämt oss för att hitta en ljuskrona till sommarstugan i Killingskär. Det skall helst vara en STOR krona eftersom det är så högt i tak och helst i mässing alternativ Malmkrona som är lite mörkare i metallen. Tyvärr är de så populära och drar naturligtvis upp priset. Men håll med om att de är vackra?

Jaha, då var denna underbara helg avklarad och många steg och timmar senare har jag vandrat mig genom TVÅ mässor...lördag var det antikmässan i Älvsjö och söndagen på
" äntligen hemma" mässan i Kista. Måste onekligen säga att det var värt det. Mycket fina saker och en del inköp blev det. Återkommer imorgon med fler bilder.
Skall kolla Beck nu och återhämta...shit, det blev inte städat eller rensat i garderoben denna helg som jag först tänkt, men det var det värt!
Tjingeling
Anja

1 kommentar:

ett september barn sa...

hej!

tack för tipset!!

va fint det blev när du gjorde om lite på bloggen, vårfint!!

ha en bra vecka!!

anna.

Granola homemade

Äter Lchf av och till och jag gillar verkligen dieten. Att avstå från kolhydrater mår min kropp bra av men... Jag sakmar det där ...