lördag 5 mars 2011

Sportlov i Funäsdalen


Tre amigos på toppen i Hamra


På väg från stugan över fjället vid Flatruet....som ett vykort denna dag! Vår stuga ligger vid Mittådalsvallen, på väg till Messlingen.


utsikt Hamra


Vackert från Ramundberget


Carl i sittliften, Hamra


Erik och Felix i sittliften, Hamra


paus i backen innan fallet!


Afterski såklart!


Vacker utsikt från stugan


Det blev inget gips


Blålila kulör....

Har kommit hem från tidernas resa nu när jag summerar sportlovet med killarna. Först en resa upp till Funäs som tog 9 timmar med ett magsjukt barn i bilen. Han kräktes ner hela inredningen från Färila :-( och sedan var 15:e min, stopp hela vägen fram till Messlingen
Bra skidåkning i hela 4 dagar för min del innan fallet och tumfraktur....
Åkte hem på fredag och det gick som tur var smärtfritt. Kan säga att jag var helslut igårkväll.....nehh jag är ingen Anja Persson ;-)
Tjingeling

Inga kommentarer:

Granola homemade

Äter Lchf av och till och jag gillar verkligen dieten. Att avstå från kolhydrater mår min kropp bra av men... Jag sakmar det där ...