tisdag 30 juli 2013

Inte bara Foppatofflor






Crocs är inte bara Foppa och jag inhandlade två par skor som definitivt inte liknar tofflorna vi alla känner  så väl. De vita  ser ut som seglarskor och den lila köpte jag i Florida fast i en svart variant. De svarta är en arbetsvariant som jag skall traska i på jobbet till hösten. Jag har haft problem med höger häl i flera månader och fått en kronisk inflammation som behöver avlastas så mycket som möjligt. Fick tips om att gå i Foppa men det finns ju snyggare varianter :-)
Är du också sugen så har Crocs REA just nu och kika gärna på deras hemsida. Det är fraktfritt om du handlar över 200 kr. Snabb leverans och många fina fynd.
 
 
Anja

Inga kommentarer:

Granola homemade

Äter Lchf av och till och jag gillar verkligen dieten. Att avstå från kolhydrater mår min kropp bra av men... Jag sakmar det där ...