torsdag 25 juni 2015



Nu är det semestertider och på min inköpslista finns dessa två ting.
En drinkbehållare från MIO som ständigt är slutsåld. Kollade butiken i Sundsvall - Bista och där fanns det två kvar i lager. Vill ju ha en då jag jagat sedan förra sommaren. Åker till stugan imorgon fredag och hoppas på att de finns kvar då. Får inte reservera tyvärr....
Nästa objekt såg jag på Nordiska trädgårdar mässan i Älvsjö redan förra året. Originalen är dyra men nu finns det kopior på bl a MIO. ska investera i en, då jag tycker att de är superläckra.
Träd tillverkade av metalltråd!

Håll tummarna för mig och befinner du dig på Mio så spana åt mig :-) och glad semester förresten....

Kram kram
Anja

Inga kommentarer:

Granola homemade

Äter Lchf av och till och jag gillar verkligen dieten. Att avstå från kolhydrater mår min kropp bra av men... Jag sakmar det där ...