söndag 25 oktober 2015

Tvättmaskins haveri



Det var ju väntat att ännu en maskin skulle kapsejsa och mycket riktigt så var det nyligen dags att byta tvättmaskin. Nu har vi bytt det mesta: kylskåp, frys, spis, diskmaskin och tvättmaskin.

- "Ingen ny maskin kommer in i tvättstugan innan vi målat om väggarna" - sa jag!
-" Ha ha  gör det du",  fick jag till svar!
 Sagt och gjort det gick juligt) fort när jag väl satte igång och nya hyllsystem från IKEA (Algot) fick pryda väggarna. Ingen dyr historia men så mycket trevligare att tvätta igen. Siemens blev det. Vi har en i stugan också och den har varit så bra så valet blev enkelt.

Anja

Inga kommentarer:

Granola homemade

Äter Lchf av och till och jag gillar verkligen dieten. Att avstå från kolhydrater mår min kropp bra av men... Jag sakmar det där ...