måndag 23 november 2015








Snart är det jul igen och våra vägar styr i år mot Thailand (första gången för mig). 
Ska njuta på Koh Samui och är inte ett dugg bekymrad över att inte fira julen hemma i år. 
Julmaten finns även i Chaweng där den svenskägda restaurangen "Scandic bar & grill" severar julbord med sill och hela baletten. Kan ju också äta thaimat eller a la carte om så önskas.....
Frågade om ägaren- Johan önskade sig något från Sverige? Det finns inget som är så svenskt som turkisk peppar för oss svenskar utomlands. Det är inte första gången jag hör det, antar att han inte ska göra shots på dem....

Tjingeling

Inga kommentarer:

Granola homemade

Äter Lchf av och till och jag gillar verkligen dieten. Att avstå från kolhydrater mår min kropp bra av men... Jag sakmar det där ...