fredag 21 januari 2011

Mitt nya jag....





Att jobba med trädgårdsanläggningar innebär att du jobbar en hel del fysiskt. Denna vecka behövde jag flytta en stor sandhög som låg vid infarten hos en kund. Problemet var bara att den var hårt frusen och helt översnöad. Det tog mig tre dagar att skyffla och hacka men vilken bra träning det ger. Behöver nog inte besöka gymmet den här veckan, eftersom jag är alldeles ledbruten men bra gick det! En dag kom jag in på statoil macken i Djursholm alldeles skitig och svart i fejjan. Det satt en hel del män där och häckade ( snöröjare) och det blev alldeles tyst när jag stegade in. Behöver jag säga att jag åt min lunch i bilen!!!
Tjing

Inga kommentarer:

Granola homemade

Äter Lchf av och till och jag gillar verkligen dieten. Att avstå från kolhydrater mår min kropp bra av men... Jag sakmar det där ...