söndag 24 juni 2012

Ett hastigt inköp på Norells i Njurunda. De har så otroligt fina blommor och växter. Behövde något för den rätta midsommarstämningen....kör nog på tema " rosa" denna sommar.



plockar alltid lupiner på midsommarafton



Ljuvliga lilla Loppan firar midsommar

Midsommar innebär blommor och att umgår med nära och kära. Vi hade en undebar midsommar i stugan i Killingskär och vädret var bättre än någonsin. Sol, värme och mycket kärlek mina vänner. Det är det som gör livet värt att leva. Imorgon lämnar jag idyllen för att dra hem till Järfälla och jobba några dagar till. Sen blir det fyra veckor att bara njuta av idyllen. Då blir det fler blommor i alla mina nu gapande tomma krukor.

Ha en undebar vecka
tjingeling

Inga kommentarer:

Granola homemade

Äter Lchf av och till och jag gillar verkligen dieten. Att avstå från kolhydrater mår min kropp bra av men... Jag sakmar det där ...